tajrobi

عشق پزشکی میدهد مرا شوق زندگی🤍

انگیزشی🤍

1400/10/25 20:57
نویسنده : kosar
188 بازدید
اشتراک گذاری

من اینجام تا بهت بگم:

تویی که سخت داری تلاش میکنی!

تویی که واسه رسیدن به اهدافت قید خیلی چیزا رو زدی!

تویی که تو این سن کمت مستقلی!

تویی که به جای مسائل پوچ و بی سر و ته به فکر آیندتی!

تویی که تو دل سختی ها استوار موندی!

بهت افتخار میکنم تو باعث زیبایی این دنیایی🙃

مثل تو کمه!! پس قدر خودتو بدون!! حد خودتو بدون!!

نذار هیچ چیزی از خوب بودنت کم کنه❤

پ.ن: این متن برای شقایق رحمانی بود.

عهههه یادم رفت سلام کنم🤦🏼‍♀️

سلام سلام به روی ماهتون 💛🙂

خب من یه تصمیمی گرفتم که این وبلاگمو به یه وبلاگ انگیزشی تغییر بدم👀

میخوام نظر شما هم بدونم که آيا در این مورد استعداد دارم؟ و تغییر بدم؟

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)


25 دی 00 22:21
هرچی میخوای بذار
kosar
پاسخ
مرسی ولی حس میکنم سرد شدی!🥲
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
25 دی 00 22:43
متن قشنگی بود
kosar
پاسخ
ممنونم😊

30 دی 00 15:06
متن خیلییی قشنگی بود💜
بنظرم همه چیزی تو وبلاگت بزار مثلا خاطره بنویس اگه میخوای رمان بنویس و انجور متن انگیزشی بزار کلا هرچی دوست داری چون وبلاگ خودته
 
kosar
پاسخ
خیلی مرسی چشم حتما ممنونم از نظر جذابت🤗🧡
حسین رضاییحسین رضایی
19 بهمن 00 22:19
سلام
متن قشنگی بود
به نظرم شما استعدادش رو دارید
kosar
پاسخ
سلام خیلی ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به tajrobi می باشد