tajrobi

عشق پزشکی میدهد مرا شوق زندگی🤍

🤍

1400/10/23 22:19
نویسنده : kosar
237 بازدید
اشتراک گذاری

خب خب خب

سلام به روی تک تکتون❤ موچ به لپ های گل گلیتون😚(شامل دختراس😒)

امروز میخوام یه دو کلومی باهاتون حرف بزنم=)

اول اینکه چخبرا؟؟ چیکارا میکنین؟؟

دومم اینکه میدونم مثل من درگیر امتحاناین از اینجا به تک تک پهلوانای درسخون خسته نباشید عرض میکنم🙋🏼‍♀️

خب درسته اینجا کسی منو زیاد نمیشناسه ولی تو این مدت با چندتا از نینی وبلاگی ها اشنا شدم(از پست هایی که گذاشتن)

جونم براتون بگه من رسما کشته مرده ی کتابم🤐

ینی تا حد مرگ دوسش دارم🤭 حدودا ۲۰۰۰ تا کتاب از ۷ سالگیم تا الان دارم و هنوز هم چشم و دلم سیر نمیشه که نمیشه🤷🏼‍♀️

تازه من برخلاف همه ی دوستام عاشق شعر و نویسندگی ام😍۷،۸ تا دفتر از زندگی روزمره ام نوشتم و در حال نوشتن هم هستم🙃

راستی یه سوال شما هم پیج اینستا دارین؟

اگه داشته باشید بهم بگین از اونجا هم در خدمت باشیم🤞🏻😅

اگه چیزمیزی جا گذاشتم حتما بهم بگین🙈

#دختری_از_جنس_کتاب📚

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)


23 دی 00 22:32
@my_magical_world_2021
پیج اینستام😁😃😌
واو آفرین، منم عاشق کتاب هام یعنی آرامشی که بهم کتاب میده رو هیچ چیز دیگه ای نمیده، اصلا انگار انرژی مثبت خاصی داره که چیز دیگه ای نداره. منم از حدود 8 یا 9 سالگی بطور جدی کتاب خوندنو شروع کردم تا قبل از اون کتاب داستان های کوتاه و کودکانه رو مامانم برام میخوند ولی از 7 سالگی کتابای ضخیم تر با موضوع کودک رو میخوندم تا الان که نوجوان و جوان🙂😙
در هر صورت خوشحال شدم که پست گذاشتی یی💗💕😍😘
واو منم خیلی نوشتن رو دوست دارم، خیلی خوشبخت شدم از آشنایی🙋💕
 
kosar
پاسخ
خیلی مرسی❤
وایی دقیقا من عاشق بوشونم ینی یه ارامش خاصی داره مخصوصا اگه کتاب قدیمی باشه🥺
من بیشتر🤗❤
 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 دی 00 23:53
موفق باشید کوثر جون
kosar
پاسخ
خیلی ممنون خانم زهرا جانِ جانان❤🤗
حسین رضاییحسین رضایی
24 دی 00 1:32
منم خیلی به کتاب و شعر علاقه دارم 😄
kosar
پاسخ
چه خوب تکبیرررر😂👏🏻👏🏻

24 دی 00 11:43
واییی منم خیلی کتاب دوست دارم💕🥰
kosar
پاسخ
چه زیبا احسنتتت😅🤗👏🏻
AvaAva
24 دی 00 15:17
@ava.joukar
اینستام^^
kosar
پاسخ
مرسییییی ❤
فقط من پیدا نکردم🥺
@kosar_m8484 ببین منو پیدا میکنی؟
AvaAva
25 دی 00 9:13
فکر کنم پیدات کردم
پیجت قفله و پروفایل نداری درسته ؟



راستی
منم عاشق کتابم پیج اینستام هم درباره ی کتابه بوک بلاگرم^^
kosar
پاسخ
بله درسته❤
وای چه خوب از این به بعد از کتاب هایی که میذاری بهره میبیرم😅❤🤞🏻
AvaAva
25 دی 00 9:15
ava.joukar Ava Library اینارو هم امتحان کن ببین پیدام میکنی یا نه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به tajrobi می باشد