tajrobi

عشق پزشکی میدهد مرا شوق زندگی🤍

آشنایی

1400/10/17 11:50
نویسنده : kosar
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

من کوثرم و سال دهم رشته تجربی هستم🤍🩺

من متولد ۱۴ بهمن سال ۸۴ شهر تبریزم🧡

ینی آذری ام🙂(منظورم زبان آذری بود)

حدودا از چهار سالگی به پزشکی علاقه خیلی زیادی دارم .جوری که تا الان همه ی فکر و ذهنم شده روپوش سفید و گوشی پزشکی و کشیک های ۳۰ ساعته🙈

راستش این وبلاگ رو خیلی دوس دارم چون میشه حرف دلو زد بدون اینکه ذره ای محدود باشی🙆🏼‍♀️

خب من منتظرم که با شما هم آشنا بشم😇🤸🏼‍♀️

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

روژینروژین
17 دی 00 13:58
سلام کوثر جون خوبی؟منم کلاس ۷م هستم میای دوست بشیم؟دنبال شدی دنبال کن❤
AvaAva
19 دی 00 7:57
سلام کوثر جون
من آوا هستم تقریبا 11 سالمه
اوتاکو و کی پاپرم
عاشق حیوونام همه شون
یه طوطی و یه آکواریوم دارم
خیلی کتاب میخونم و توی اینستا یه بوک بلاگرم
خلاصه خوشحال میشه باهات دوست شم^^
kosar
پاسخ
 سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم از اشنایی با شما همچنین ❤

20 دی 00 15:13
خوش اومدی دوباره😊🙌💕✨
kosar
پاسخ
مرسیییی❤❤❤

21 دی 00 20:55
سلام عشق دلم 
خیلی خیلی خوش اومدی
سانا هستم خوشبختم
۱۶ سالمه و یازدهمم و رشتم تجربی
و خب دوست دارم روان شناس بشم
کیپاپر و کیدارمر هم هستم
و اینم بگم معمولا پستام غمگینه:|
نوازنده هم هستم حالا شاید آیدل شدم
درکل خوش اومدی
ماناسوپانکاوایو(از آشناییت خوشبختم(به زبان کره ای))
kosar
پاسخ
سلاممممم قشنگ جان 
ممنونم❤
چقدر قشنگ 🥺امیدوارم به هر آرزویی که داری برسی
وایزمن عاشق موسیقی ام و بیشتر هم عاشق پیانو ام)
من کره ای بلد نیستم😅 ولی در کل منم خیلی خوشبختم از اشناییت❤❤❤
setiseti
2 بهمن 00 10:05
سلام کوثر جون منم ستایشم ۱۳ سالمه کلای هفتمم از اشنایی باهات خوشحالم. ❤️
kosar
پاسخ
سلام ستایش عسیسم  خوشبختم از اشناییت❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به tajrobi می باشد